Happy new year!!

Idag är det NYÅRSAFTON och kl är 13:45 och jag har fortfarande inte lämnat lägenheten och begett mig för att köpa champagne (mouserande vin) och strumpbyxor :P Men men det är väl dags att ta sig i kragen nu och sätta igång kanske :P Tack vare mina bästaste facebook vänner har jag nu kommit på vad jag skall klä ut mig till denna tvspels/nyårs fest. Jag skall nämligen vara Lara Croft!!!  Jag fick så sjukt många konstiga tips. Stor biffig man med halva ansiktet rött (Kratos), svampen Toad, donkey kong, nintendo 8-bitars konsoll, pacman, samus aran ( någon blond tjej i blå kropps strumpa ) haha ja allt verkligen!!


This is me tonight

Erika skall vara Link                                                            och Elli skall vara Tetris med Sid
  

 




















ÖNSKAR SAGOLICIOUS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0