Hemma igen.

Åkte båten 16:00 från Visby idag och usch vad jag har varit trött och bakfull idag. Tänkte att jag skulle orka gå runt i Visby en stund och kanske fotografera min vackra ö men nej nej.. Saga sover till kl HALV TVÅ!!
Åkte båten med Sofie, Jennie, Tim, Emilio och Emma och satt mig med dom i RT trots att jag hade FS plats men det är ju så mkt roligare att åka med folk man kan prata med :)

Träffade Mattias på båten och jag frågade om han hade Stanislavskij som jag kunde få låna men han hade inte det men en liknande och lite längre bok från en annan författare hade han som jag kunde få låna så nu gäller det bara att jag skall komma ihåg att åka förbi och hämta den .. någongång.
Boken jag egentligen ville låna heter "En skådespelares arbete med sig själv" som innehåller väldigt många bra övningar. Pappa har tjatat på mig att jag skall läsa den i flera år men jag har aldrig tagit mig i kragen men nu så jävlar! Tänkte söka teaterkurser nu till våren också, kanske är lite sent men jag VILL!!

Japp, hemma nu då. Tänkte försöka fixa med min NYA EXTERNA HÅRDDISK MED 1,5 TB (!!!!) men kom på att jag öppnar imorgon så det är nog bäst att jag lägger mig. Hann iaf koka lite pasta till köttfärssåsen jag tog upp ur frysen idag så jag har matlåda tills imorgon. Har t.o.m lagt fram kläder och sådant som jag skall ha imorgon!

J, du är ju då knäpp men fan vad go du är! *Kramar hårt!*




Bästa kommentaren jag fått idag:
" Saga, alltså du ÄR ju teater." //Sofie

Knasigaste kommentaren:
"Saga, alltså du skulle passa jätte bra som skådespelerska för du är ju aldrig dig själv" // Jennie


Kommentarer
Postat av: jennie jones

haha det lät ju så fel, men du förstod ju vad jag menade :D

2010-12-27 @ 20:18:06
URL: http://finest.se/Jenniehagman
Postat av: Sofie

Du får meddela mig om hur du vill ha det. Och vilka bilder osv :P

2010-12-29 @ 04:17:53
URL: http://sofiebeaudean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0