Imörrn

Imorgon jobbar jag 8-17 och skall därefter hem till Michaela och laga mat, gav förslag på stekt fläsk med löksås och jag tror hon lockade på det. Hoppas det för nu blev jag verkligen riktigt sugen på det. HUSMANSKOST här kommer jag!

Efter mat och lallande hos henne så drar vi till NU! och tittar på ett band som heter "The Fix". Ett riktigt bra band som även har en hemsida man kan besöka som heter www.youneedthefix.com där de har en video som de faktiskt har spelat in hemma hos en kille i bandet. Det ordnade och donade med videon helt själva och allt de lade pengar på var kläderna till tjejen i videon vilken bara kostade någon hundralapp!! Kanon bra killar med mångsidighet!

Psssst: Sångaren är ju inte helt ful heller .. ;)



Så nu blir det sängdags, och titta på lite film.

FÖRRESTEN!! Jag köpte en jätte schnygg 60-tals kavaj på Beyond Retro häromdagen med Sofie och det skall jag nog minsann inviga imorgon, tihi!

Kommentarer
Postat av: The Fix

Gah!



Tack som fan för dina snälla ord och TACK SOM FAN för att du kom till Nu! Väl mött i framtiden.



Kram!

/The Fix

2010-12-20 @ 09:44:41
URL: http://www.youneedthefix.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0