Juldagen

Idag har jag bara tagit det lugnt. Vi skulle åka till moffa i Stånga över dagen och äta jätte god mat men mamma ansåg att vädret var för dåligt och vägarna var inte plogade. Så vi har tittat på Alice i underlandet med snyggingen Johnny Depp och spelat lite spel. Nu är det dags för middag och sedan är det dags för att göra sig i ordning inför kvällen.. Vad man nu skall göra. Antingen blir det fest hos Jonas som fyller år idag, har ingen större lust att gå dit och träffa hans tjej som låtsas tycker om mig och är övertrevlig. Men Jonas och hans vänner vill jag träffa!
Eller så skall jag hem till Emmet och Josse på Gråbo och sedan gå till Wisby strand eller krogen, eller så skall jag vara med Emma och c/o :P Har inte listat ut något ännu men nu är det dags för middag så vi får la se vad som händer.

Puss och kram vi ses på stan!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0