Tiiisdaag

Idag har jag jobbat och spelat badminton med Michaela i Trygg Hansas gympasal. Det är så skönt att man bara behöver åka ned 1 våning för att gå och gymma, simma, bada bastu eller bara leka lite i gympasalen. Detta är något jag skall försöka utnyttja så mycket som möjligt men badandet får vänta till efter jul då jag skall hämta mina badkläder hemifrån Gotland.

Jag har alltid fått för mig att badminton är något man kan göra ett bra tag innan det börjar kännas alls och man känner sig knappt varm men ack så fel jag hade. Vi sprang fram och tillbaka på planen och övade på bra slag (vicka mycket på handleden) mm och jag blev verkligen varm och jag tror att imorgon kommer jag känna av träningsverken i armarna och kanske t.o.m. lite i benen :P Vi var båda oootrooligt duktiga på att spela, eller ja..
Vi låg ganska lika där hela tiden tills Michaela fick ett ryck och slog mig med 10 - 5 tror jag det var!!!



Såhär ser då jag ut när jag spelar badminton. Långklänning och "fin skor" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0