1 och 2 intervjuer

Imorse hade jag intervju på Sturegatan för Kontorsfixarna där jag ansökte om jobbet som Ambulerande konsult, vilket innebär att man hoppar runt bland olika företag som t.ex advokatbyråer, försäkringsbolat, anti simex mm och arbetar som receptionist, telefonist, kundtjänst mm...  De jag träffade verkade jätte trevliga så jag håller tummarna för det jobbet! :) Hon sa att hon redan hade tittat in en speciell tjänst åt mig (inte att jag fått den men att det passade bra med mitt CV) på ett försäkringsbolag och arbeta i kundtjänsten t.o.m Januari och sedan kunde jag börja arbeta som ambulerande konsult :) Det lät mkt intressant tyckte jag :) Men det får vi se på Onsdag om jag får det eller inte.

Sedan åkte jag till Sofie på jobbet och käkade lite frukost och höll Sofie sällskap när det inte var några kunder.
Sedan kom Jennie och visade upp sin jätte fint skuggade pinuppa på armen som inte är riktigt klar ännu men det kommer bli awesome tror jag :)
Kl 13:20 ringer de från Statoil i Hammarbysjöstad och undrar om jag kan komma på intervju kl 14:00 eftersom att de fått en återkallelse så jag iväg på tvärbanan (hittade dit tack vare en kund som tjuvlyssnade på vårat samtal) och gick på ytterligare en intervju. Det kändes också väldigt bra men den var bara varannan helg men man kunde välja att arbeta mer och sno till sig fler pass om man ville och det var tydligen många som gjorde så och ändå fick ihop 100 % så det låter ju inte helt fel det heller faktiskt.

Jag hoppas mest på jobb nr 1 men gärna om en av de säger ja :P haha!



Pratade med en man förut som påstod att jag är förvirrad, stroppig och är barn till moder theresa.. Hm, vart vill han komma med det? Haha! Han vill träffa mig men ändå inte ensam och 4 sekunder efter så vill han det. Knasboll säger jag då! (Vilken kontring va? :P Hahaha )



Nu har jag och Jennie skrivit ihop oss på stockholms bostads kö så förhoppningsvis hittar vi en dunderbra lägenhet! :D




Godnatt gott folk nu skall jag fortsätta läsa på 1a Twilight boken som jag redan läst 2 gånger, haha!
Men dom är ju så äckligt bra de där böckerna, i love them!!!



Ska nog fan göra en Twiligth tatuering på underarmen tror jag där det står "Team Edward".



Hahahah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0