Förskyld..

Fortfarande förskyld men nu har det satt sig i hals och näsa mer.. *host host* säger Saga heeeela dagen..
Idag har jag inte gjort många knop, jag har sett på 3 filmer (tror jag det var), ätit mat, kollat runt på lägenheter / rum i Sthlm inför framtiden då jag måste säga till innan dec om jag vill behålla den här lägenheten eller inte, sökt lite jobb och lagt ut en annons på blocket (eller snart, skall ringa in så jag betalar 110kr bara.. GRR ).

Märkte idag att jag hade mycket mycket mycket mindre pengar på kontot än vad jag hade räknat med, vart fan tar alla pengar vägen undrar jag då.. Fan!! Som tur är så har jag typ fixat ett extra jobb till / deltid som dock bara ger 90kr /timmen men det är iaf något och man gör det hemifrån, tadaaa!!!

Var på bio igår med Johanna N och såg Saw 3D och den var inte alls läskig som jag hade trott, den var mer äcklig faktiskt. Och jag är grymt besviken på att de bara använde sig av 3D effekterna typ 5 gånger under hela filmen så annars var den inte speciell.. BLÄ!!
Men när vi reser oss upp och skall ta på oss jackorna så hör jag någon ropa " Saagaaaa?!!..." och jag tittar upp och vilka står inte där då om mina Kos polare Sofia och Johanna A som jag skall åka till Amsterdam med i veckan.. COOOLT!!

Är lite nervös inför att köra till Amsterdam, eller rättare sagt jag och Sofia skall dela på körningen men jag har ju faktiskt bara kört, eller nästan bara, på Gotland och har ingen aaaaning om hur och vart jag skall köra. Har blivit så hemmablind att man missar att kolla på skyltar osv och nu kommer jag sitta på helspänn hela vägen ned, vilket nog tar ca 1 dygn eller mindre att köra... (OK, kollade upp det nyss, tog tydligen mellan 14 och 16 timmar att köra så det var ju mindre än jag hade trott ;D )


PS I love you är den värsta filmen ever!! Jag har sett den förut om jag gråter fortfarande som en liten flicka som tappat sin klubba på marken under i princip hela filmen.. Inte OK!! :P


Imorgon kommer Sarah, min roomie från Grekland. Hon flyger in från Helsinki där hon numera bor med sin karl hon träffade i Grekland och han är urgullig och världens snällaste! Vissa har tur *hmm*
Men iaf så henne ska jag möta upp vet inte riktigt om det blir på Arlanda men någonstans och sedan ska jag möta upp Sofia och Johanna A för att sedan planera resan inför Amsterdam :) Vi MÅSTE t.ex bränna skivor!!
Sedan om vi inte åker på natten så skall vi sova över hos Johanna allihopa för att på Torsdag bege oss mot NL :D

Åhhh vad jag har längtat efter den här jävla reunionen sedan i April fast dubbelt så mycket efter att jag lämnade Grekland för sista gången i år... GRRR!!! Kram på er alla!! Synd bara att Ewelina inte kan vara där utan att hon åkte tillbaka till Irak för att kriga, MOGET Ewelina!! :P

Nej nu skall jag ta en godnatt ciggarett och räkna ut hur mycket jag får lov att överföra till resan mot amsterdam.


So long sucker, kommer troligtvis inte skriva något mer innan Amsterdam så ciaoooo biaaatches!
xo xo xo
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0