Intervju imorgon

Imorgon skall jag på jobbintervju och jag borde kanske vara mer nervös och förberedd än vad jag är. Har inte alls förberett mig och när jag tänker efter så brukar jag inte göra det inför intervjuer för de är aldrig de samma :P
Iaf så är det en tjänst som ambulerande konsult vilket typ innebär receptionist, tar hand om konferanser, växel, kundbemötande mm.. Jag vet inte om det innebär mer men det får jag ju såklart reda på imorgon :P
De sökte heltid, deltid och extra så jag hoppas självklart på heltid med helt ok med deltid med för då kan jag ha kvar mina dagar på Lundbergs :)

Igår jobbade jag med Karin (idag också för den delen) och det är så roligt att jobba med henne :) "Ska du inte kolla till laxen.. " Hahaha!!
Sedan åkte jag direkt hem till Ann och Aramis där vi åt jätte god fisksoppa och pratade om USA mm.. Ann har nämligen träffat en karl där och jag är jätte sugen på att följa med henne dit någon gång snart. Det är 27 grader där NU! Fatta!!! Jag vill dit! :P Sedan pratade vi om att jag skall flytta in hos dom eftersom att båda 2 behöver spara pengar och vi är ju familj och så så kanske det vore en ide men jag skulle vilja ha mitt "egna" utrymme med. Och hur blir det de dagarna jag går ut, och så.. Alltså passar mitt liv ihop med deras?
Nästa gång Ann åker till USA skall jag få vara hundvakt åt söta Tristan :)) Kommer nog bli jätte kul förutom att man msåte gå ut och gå med honom typ 5 gånger per dag och aldrig kunna lämna honom själv en längre stund. Men det skall nog gå i ett par veckor. :)

Kan man skriva ut CV gratis på arbetsförmedlingen..? Hmm... Jag skulle behöva det, tänkte dra en runda på Götgatan imorgon och söka lite bartenderjobb!

Godnatt eller typ godkväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0