Nattis 21

Grattis till Nathalie Wallin som fyllde år idag :P Käka god mat på BBQ på Kungsgatan men dock var det otrevlig personal som ville bråka så stämningen blev dålig. Sedan drog vi till Nivå och förkröka lite för att sedan bege oss till Laroy. När vi kom dit så var det jätte lite folk och ganska tråkigt så jag försökte svepa en massa öl och redbull vodka och efter ett tag när det blivit mer fullsatt så började det roliga. Men efter att vi kommit igång så sa de att de skulle hem och grejer för att de antingen var för fulla, trötta eller inte tyckte det var roligt ( alltså inte bjöd på sig själva ). Vi drog därifrån och precis nrä jag gått ut därifrån så säger Nattis att Johanna N är där inne och letar efter mig så jag går tillbaka för att jag var alldeles för pigg och ville fortsätta parta. Övertalar vakten om att jag varit inne förut och skall in igen och berättar som det var att min kompis letade efter mig och att jag fick reda på det när jag lämnat stället så jag kommer in utan problem och träffar Johanna och en kille som hette Jimmy tror jag. Dansar och tar ett par redbull vodka igen för att få upp moodet lite. De stängde vid 3 och jag var och är fortfarande inte redo egentligen för att lägga mig så jag ringde en kille jag träffat 2 gånger för att försöka fixa ihop någon schyst efterfest och då svarar hans kompisar och börjar babbla på och en massa shieeet och banan klickar mig den jäveln :P Jag fortsätter att ringa runt till folk som Julia M mm men det händer nada verkligen så jag åker hem och nu är jag hemma. Fan vad tråkigt att sluta festa så tidigt men det kanske är bra för att jag måste plocka bort vårat julpyssel från igår.

Jag, Sofie och Elli var nämligen hemma hos mig och drack öl och vin igår. Jag och Elli delade på en dunk och Sofie drack öl, sedan drar Sofie och jag och Elli drar på efterfest vid kl 3 eller 4 i Sumpan och blir redlösa, hahahah!!
Driiit kul! Så idag har jag varit helt död. Nu skall jag ladda ned en film som jag kan titta på för att somna, funderar på wild child eller något annat lätt..
Natti natt och grattis till Nathalie igen! :))


FILAKIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0