Trygg Hansa

Telefonen ringde precis innan jag skulle gå till Vällingby och skriva in mig på arbetsförmedlingen och det visade sig vara arbetet jag var på intervju hos igår. Hon frågade om vad jag tyckte om företaget hon berättade om och jag sa att det lät väldigt intressant och då sa hon " guuuuud vad bra! För jag vill verkligen verkligen anställa dig för jag tror att du skulle passa väldigt bra där" Fatta vad glad jag blev! :D Så fr.o.m. Torsdag arbetar jag på Trygg Hansa som telefonist / kundtjänst typ :P Introduktion halva Torsdagen och hela Fredagen sedan är det bara att börja köra hårt på Måndag då mitt första 8-17, mån - fre arbete börjar!!! Spännande att se hur det är att leva som en svennis :P

Nu är jag sjukt trött, hade tvättid mellan 10 och 13 och sedan kom Mia och hennes mamma för att samla ihop lite saker som hon kunde ta med sig från vår lägenhet och drack te. Sedan åkte jag och Emma till Fruängen och pratade lite med moster som för övrigt fyller 39 år imorgon (GRATTIS) och fick lite praliner + att jag köpte 2 pinnar man stoppar ned i varm mjölk så blir det världens goaste choklad! MUMS!! Påväg därifrån så tog vi ut 2 stora svarta sopsäckar med "ludde", bestick, täcke, kudde, halsdukar, väskor mm som jag tagit med mig hemifrån samt mina kära högtalare så man kan lyssna på musik någorlunda hemma. Har ju ingen TV så högtalarna kommer nog göra mkt skillnad :P Sedan åkte vi hem och jag lagade mat till oss, någon slags kycklig gryta / thai mat / indisk mat, vet inte riktigt vad det blev för något men ätligt var det iaf :)
Sedan har vi sökt lägenheter som tusan för att Pelle kommer troligtvis inom snart framtid att vara bostadslös så Emma satt fastklistrad vid datorn och sökte lägenheter, hoppas!!

Nu skall jag ta tag i min bok och lägga mig i nytvättade lakan och mysa ned mig, skall sova länge imorgon :))
Sedan skall jag träffa Maddi och dra till Kista C och titta runt lite. Efter det åker jag mot mitt nya arbete och skriver kontrakt :D JIPPI!!!


Godnatt på er svenne bananer!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0