1 dagen på det nya jobbet

Idag var det första dagen på Lundbergskonditori där jag tills vidare skall arbeta extra samt hoppa in om folk behöver semester osv.. Var ganska nervös i början eftersom allt är ju så nytt men efter ett tag så släppte det och det känns ganska bra ändå trots att man är nybörjare :P Idag jobbade jag med Jennie och det var jätte kul att arbeta med henne och det var en ganska skön dag att börja med, vääldigt lugn ;P
Imorgon skall jag jobba med Sofie och det ska också bli as kul!!
3 Gotlänningar på ett och samma företag i Sthlm, haha.. Vilken ironi :P



Här är en tårta som min moster Annika Larsson har gjort,
hon äger ett företag som heter "Handgjort Sthlm".
Hon är sjukt duktig konditor, bla gjort Nobellmiddagens efterrätt förra året och skall göra det i år igen :P

Titta och njuuuuuut....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0