Aj!!

Skulle testa mina nya skor idag och känna efter om man fick några skavsår osv av de. Så imorse när jag skulle springa till tuben så halkade jag till och det gjorde så ***** ont!!! Då såg jag att det var 1 min kvar så jag gick (drog) upp för trappen så fort jag kunde men det gjorde så fruktansvärt ont men som tur var så hann jag! Har fortfarande ont, om jag skall ut så skall jag nog inte ha högklackat ändå som jag hade tänkt mig :(

Idag var Lundbergs gamla praktikant hos oss som numera jobbar varje Söndag och hon var jätte duktig. Det var jätte skönt att hon kom för det hade varit kaos om jag hade fått stått själv hela dagen!! Städningen gick ganska fort med, var väl klar vid 20 i eller något så det var jag nöjd med (allt innan 16 är bra) haha! Har ringt runt till folk idag ang lite utgång ikv men det verkar som att alla är panka eller ska jobba tidigt imorgon eller sent idag.. Hmm, undrar vad jag ska göra.. Jag vill ju inte bara hänga här hemma hela kvällen när jag är ledig imorgon.. Hmm.. Ja ja, jag hittar väl någon att leka med så småningom :)

Testade mina röda linser igår btw, och shit fy fan vad stoora de var!! Fick knappt in de i ögonen :/ Sedan när jag haft i dem i någon minut så började de skava lite och jag blev genast väldigt torr i ögonen så jag vet inte om jag pallar ha dem i hela halloween faktiskt.. Får se, har ju lite ögondroppar jag kan hälla i men jag vet inte om det kanske inte är bra för ögonen.. Jaja, det löser sig till slut..
Men VAD ska man göra på Halloween, vet inget party eller någonting.. Det blir väl sista minuten som vanligt antar jag.

2 veckor kvar till AMSTERDAAAAAM!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0