All by my self..

Idag jobbade jag för första gången helt själv på Lundbergs konditori, vilket jag kommer göra varje Söndag.
Allt gick jätte bra tills halvtimmen kom och då kom det folk från alla håll och kanter och det började nästan bildas köer utanför dörren.. Alla köpte såklart typ 1 macka, en bakelse, en latte och en smakis per skalle så med det så vistade dom att de inte tänkte gå i första taget. När kl var 15:00 (när jag skulle stänga) så satt det fortfarande 10 pers kvar med en massa disk, kunde inte börja med rutan för där satt det folk, kunde inte ta borden ute för där satt det folk, inte inne för där var det folk och bla bla bla.. Men fy fan, till slut efter typ 7 diskningar i maskinen och taga upp en massa kladd så blev jag färdig. SKÖNT!!!




Men det tog sin tid också, hehe :P Träffade chefen i Alvik när jag klev av tvärbanan och då fick jag attack-ångest och var helt säker på att jag glömt att låsa :/ Så jag gick in i spårvagnen igen och åkte tillbaka. När jag satt på tuben så hoppade jag nästan upp och ned för att jag typ skulle tro att det skulle gå fortare.. Typiskt mig att komma på en sådan fånig idé!!
När jag kollar dörren så är det såklart låst men jag kunde verkligen inte släppa tanken på den förrän jag åkt tillbaka och kollat :P

Sedan fick jag för mig att ringa Aramis och komma på besök och då visade det sig att pappa tydligen var uppe i storstaden och visiterade (eller?.. Haha besökte menade jag såklart). Så jag åkte hem till bror min i Hornstull och käkade lite mat och såg på när de spelade macho-spel :P Men nu har jag kommit hem och tänkte lägga upp lite bilder på fejjan, och såklart Sofie (FLT) så är det först och främst bilder från Kos :O Men snart är det över, haha!!


Dagens fråga:
Btw, hur blir man brun, fit och rik så fort som möjligt?? :/ Gärna snygg också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0