Estetiska livet

Lyssnar nu på låten som Sofie tipsade mig om idag och gud vad roligt det var att de hade stavat fel på hans namn, har du sett det Sofie??! :P

Nu vill jag ta sånglektioner, danslektioner och teaterlektioner... NU NU NU!!
Jag är så himla pepp på att börja utveckla mitt "estetiska liv" och bara köra all in, no limits på det!
Har sjungit lite för mig själv idag och det var jätte roligt men skulle nog behöva en sånglektion eller två (minst:P )

Imorgon är det dags för jobb och jag får gå upp kl 4 för att sedan tvätta kl 16. Sedan har jag nog inget mer planerat under dagen, förutom att jag skall titta förbi systemet på Bromma Plan.

Kom på att jag inte ätit något idag, eller jo en halv köttbullemacka med rödbetssallad MUMS!

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen och kanske sätta på mig ett nagellack om jag orkar, annars så får ni ha det så bra gott folk och ta det lugnt med spriten! :)

Förresten, jag vet att jag skrev det i din blogg Sofie men jag vill ha mer mer mer spanska texter, kan jag inte få dina uppgifter också, hahah :P Fan vill lära mig mer spanska nu! :)


Kalinishta file mou!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag gör tyvärr uppgifter ur boken. Lite svårt att dela med sig :P Men för att göra det roligare vill jag ha minst ett A4 med information om Kos. På SPANSKA :P Du har en vecka på dig. Mihihi.

2010-10-20 @ 21:18:39
URL: http://sofiebeaudean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0