Gotland

Nu är jag hemma på ön igen och skall bara hämta lite kläder mm till mitt hem i Sthlm :) Imorse åkte jag båten 11:05 och var jätte trött, gick upp halv 8 och var ute igår med Pelle & Emma :)
Väl hemma bjöd mamma mig på broccoli & blomkålsgratäng med skinka och till efterrätt så blev det blåbärspaj med vaniljsås, MUMS! Skulle egentligen träffa Ida ikväll men jag orkade verkligen inte, helt slut och vill bara passa på att vara hemma med mor min som har varit rökfri i 35 dagar nu!!!
Ikväll har det blivit "Paradise Hotel", måste titta bara för att Manne är med och för att Melissa är så totalt osäker och blås. Nu är det "Bonde söker fru" och det är så himla pinsamt!! Ett måste att se!!


Snart ska jag packa lite kläder inför morgondagen då jag åker tillbaka till Sthlm. Skall försöka lägga mig tidigt idag så jag kan gå upp i tid imorgon och kanske ta en promenix och självklart packa klart bilen med grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0