Nu blev jag glad

Skriver med Emelee och hon undrade om jag skulle vilja spela med henne i Lärbro på helgerna (på piano då) och ger mig komplimanger efter komplimanger, nästan så man blir rörd :P

"vet ingen och då menar jag ingen som spelar piano så bra som du"

"kommer du inte håg när du spelade mozart ohh jag ba wwwow saga du är så jäävla bra haha"

"du måste komma i håg saga att du alktid ska va som du är så himla glad och gullig och galen:) och posetiv och snäll! man har alltid så roligt med dig"

"du är så posetibv jämt:) haha"



"jag överdriver absolut inte du är ju nästa mozart haha"




Alla dessa underbara komplimanger fick jag inom loppet på fem minuter av Emelee Engström, hehe... Hon är så go! :P

Kommentarer
Postat av: Emlan

haha saga inte visste jag att du hade en blogg:) va kul haha!

ta nu åt dig av komplimangerna jag sa!

hoppas allt är bra med dig annars är du på gotland nu?

2010-11-02 @ 14:27:16
Postat av: Saga

haha wow, hur hittade du mig? Eller kanske jag skrev adressen i din blogg, kommer fan inte ihåg. heheh. Min blogg är ganska hemlig, så jag kan skriva vad jag vill om vem jag vill, hihi.. Busigt va? Nej jag kommer no ginte vara på gotland förrän i Jul eller nyår om ens det. Skall arbeta ombord på båten då men vi får se. Är lite sugen att åka ned över natten bara för att få se Bad Influence den 27e men jag vet inte om jag kommer offra mig så :P Hoppas allt är bra med dig Emelee!!

<3

2010-11-02 @ 22:22:30
URL: http://kyttvarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0