Tisdag

Jobbade morgon idag, gick upp 4,  på cafét och det var jätte lite folk så jag unnat mig att sopa golvet, TRE gånger! Hahah!! Sedan gick jag Jasmine och Fritte på stan och shoppade skor, fikade mm... Jätte härligt att gå på stan med dom. Tänk jag har inte träffat Frida sedan INNAN jag åkte till Kos och det kändes fortfarande precis som vanligt, hehe..
Sedan kom jag väl hem vid 19-tiden och tog ett långt och varmt bad (efter att jag hade stalkat lite på fb :P ) och efter det en lång varm dusch!! Fatta att jag blev seg efter det, konstigt att jag inte är död ännu:P



Sovmorgon imorgon iofs ^^ Men ska iaf försöka gå upp någorlunda tid.
Sitter för tillfället och ladda ned låtar från Youtube och tänkte överföra några av de till mobilen imorgon så man kan få bort min ringsignal snart (Alors on danse, är så trött på den!!).

Johanna hade tydligen träffat Beoar idag och han sa att vi kunde säga till nästa gång vi skulle titta förbi K15 igen och det var väl bra, eller?.. Hmm.. Är det för att förvarna någon eller bara för att han tyckte det var kul?
Paranoida Saga på G! :)

Köpte röda linser idag btw till Halloween (som för övrigt kostade 300kr ), inte för att jag ännu vet vad jag ska göra men det löser sig alltid och oftast i sista minuten, haha!! Och förresten, ett par jätte fina skor som jag kunde ha trots mina elefantvader! JIPPI!!


Nu skall jag fortsätta stalka folk en stund innan jag somnar..



Naughty Naughty Naughty!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0