TRÖTT

Jag tvättar och tvättar... TRÅKIGT! Vill hellre sova, eller något.. Är skit trött.. Somnade kanske vid 1 tiden inatt och gick upp 4:48, precis när det tåget jag skulle ha tagit till jobbet gick så jag tog den som gick 5:03 typ men det var en rätt ok dag på jobbet med, ganska stressigt på morgonen men sedan blev det sjukt dött innan Sofie kom.. Då fick jag prata minsann, kände mig lite på flummhumör idag, men det är väl antagligen för att jag är så trött :P

Imorgon är det upp kl 4 igen och jobba till 13-14 sedan ska jag klippa och färga håret kl 15 i Hässelby där det är driiiit billigt!! Men det är bara för att jag skall göra det hos någon som håller på och lär sig hur man gör osv...




DAGENS FRÅGA: Vågar man ringa?.. Hmm.. Vi får se om moder tränger sig in i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0