Nyttish?

Idag gick jag på Zumba kl 12 och ojj vad det var jobbigt. Märks att man inte tränat på ett bra tag.. Måste verkligen få upp konditionen snart! Sedan var jag på Arbetsförmedlingen och meddelade att jag skulle flytta och att jag inte kunde gå på ett möte som jag hade den 1 Okt. Efter det gick jag raka vägen till Länsförsäkringar och kollade upp om man kunde få en liten penning pga mitt ärr vid ögonbrynet och det gick ju som smort! Som tur var tecknade mamma en försäkring till mig 2002 eller vad det var så det är bara för mig att skicka in ett mail om när det hände, foton på ärret, kostnader som t.ex ambulans & akuten, kläder som gick sönder och taxin hem så jag hoppas innerligt att jag kommer få mycket cash! :) Skall bara ordna lite med foto, med rätt belysning så skall jag få ärret att synas så mycket som möjligt ^^ 

Lorre var förbi och tog en cigg förutom men nu är han på Form och tränar. Jag var jätte sugen på att äta Thai-mat förut och det är jag väl alltid kanske men suget efter Thai-maten var nästan ohärdigt..
Till frukost åt jag gröt och en macka, till lunch åt jag sallad och 2 morötter och för en stund sedan åt jag 2 äggmackor för jag orkade inte hålla mig längre :P HAHA! Men lite nyttig har man varit idag iaf :)

Carro ringde nyss och undrade om hon och hennes kille kunde bo hos mig i November under en tatueringsmässa i Kista men vi får se hur det går med det.. har jag inte ens träffat min Combo :P
Kanske skall träffa Carro på Lördag när vi ligger still i Oskarshamn i flera långa timmar..
Skall jobba nu på Lördag, Söndag och Måndag så lite pengar får man iaf senare, bättre än inget :)

Nu väntar jag på att både Sahide skall höra av sig så att vi kan gå ut och ta en Appletini/Strawberry Martini, öl eller ett glas vin :) Men jag måste erkänna att jag börjar bli lite trött så jag vet inte hur sugen jag är längre men det vore trevligt att ta en drink med tjejen innan hon blir fru (början av oktober).
Nu blir det lite surfande i väntan på samtal :) Förresten, fick mitt VISA kort idag JIPPI!!

Hasta la vista baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0