The Sims 2

Idag har jag inte gjort ett skvatt känns det som. Jag hade praktiskt taget hela dagen planerad men så var det något som gick snett.. Vad kan det ha varit? Hm.. Jag började med att gå upp vid 9 ned till tvättstugan och tvättade sedan åt jag frukost och satte på datorn och då... kom jag på att jag köpte The Sims 2 i Sthlm för någon dag sedan och tänkte att jag kunde väl testa det. Satt i skivorna och installerade.. Glömde nästan bort tvätt-tiden t.o.m...
Blev helt fast i det. Så nu har jag spelat det nästan hela dagen och kl 18:00 skulle jag ha gått på Form Dans men så blev det inte så Sahide kom hit och berättade vad som händer i hennes liv. Giftemål och grejer.. WOW säger jag bara. Ibland så klickar det till bara..
Så nu sitter jag och kollar på "2 and a half men" och skall snart äta lite mer av salladen jag gjorde förut :)
..Blir nog lite mer Sims snart också.. :P




Jag kom på det idag att det är Halloween den 6 November och då är jag i Amsterdam på reunion.. Vad ska man vara utklädd till i Amsterdam till Halloween då? Hm.. Och sedan så såg jag på FB att det tydligen är Kos-Reunion i Lilleström (Norge) i Oktober någon gång.. Åhh vad jag saknar alla men måste allt komma samtidigt??!
Reunion hit och dit och sedan flytt.. Sedan skall jag söka jobb och kanske jobba lite extra på båtarna samtidigt...
Men jag ser verkligen fram emot att träffa allihopa igen.. Arwin, Nils, Jimmy, Ewelina m.fl i Amsterdam samt mina klasskamrater + annat löst folk i Norge :)



Imorgon blir det Zumba kl 12 och då skall jag gå förbi Arbersförmedlingen, Länsförsäkringar, Swedbank och Obs..



Hoppas samtidigt som jag inte hoppas att jag är med på TV:n på "Bartenderskolan" för jag vet vad som väntar..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag sa ju att Sims var livsfarligt :P

2010-09-23 @ 07:48:53
URL: http://sofiebeaudean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0