VISA kort

Frågan är hur lyckas jag?.. Jag har tappat bort mitt VISA kort.. IGEN!!! Det var kanske 1 månad sedan (max) jag beställde ett nytt VISA kort och nu var jag tvungen att göra det igen.. Jaja, får springa in och ut på Swedbank ett par dagar (igen) tills kortet kommer i slutet av veckan..

Imorgon åker jag till Sthlm och skall kolla på ett rum i Hässelby. Hoppas det är nice för det kostade 2700kr i månaden bara och då ingår det bredband och bara 3-4 min avsånd till tuben. Ett stort plus är att jag vet vem personen är som hyr ut rummet och det känns väldigt skönt faktiskt.
I veckan måste jag till :

* Arbetsförmedlingen och fråga varför jag inte fått något brev ang möte mm..
* Reklamera min c905a som jag inte använt på ett bra tag
* Skaffa upp mig på ett arbete
* Kanske skriva upp mig på någon slags kurs, teater, dans eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0