Lördag

Idag flyttade Lena från våran lägenhet i Hässelby.. Gick upp vid 9:30 och käka frukost och lyssnade på Melodikrysset. Sedan kom hennes pappa, Madde och Fredrik och hjälpte oss att flytta hennes grejer och fikade.
Gick ganska fort, blev klara på ca 1 timme! :O

Igår lagade jag och Lena taco och käkade en massa godis och drack drinkar (midori drinkar, irish coffee och bisongräs vodka med äppeljuice) :) Var väldigt lugnt och tur var väl det för annars hade jag varit död förlänge sedan :P Hon ville ha med sig alla sina kläder och hon får typ bara ha 50 kg med sig ned till Turkiet och hon har säkert 70kg, jag LOVAR!! Så igår så hjälpte jag henne att välja ut kläder och skor som hon skulle lämna kvar i Gävle som föräldrarna eller kompisarna kunde ta mig sig ned om hon verkligen ville ha det där nere. Vi gick från 12 st par jeans till 6 st vilket var hur bra som helst och det värsta var att Lena, hon var verkligen hur stolt som helst som lyckats ta bort 6 par jeans, 2 par skor och några tröjor HAH! Jätte kul! :P
Hon får ta och packa om och sortera ute lite mer i veckan. Jaja, men nu är det ensamt här. Tralalla, kul det kommer bli att komma hem efter jobbet i veckan utan någon att dricka te med, blä! Jag hatar att bo ensam :P

Men nu har jag iaf dammsugit (efter all flytt och skor inomhus), tränat och nu blir det proteindrink och duschning. Sedan mat kanske och besök hos Julia (bor i H-gård så väldigt nära mig) :)

Nej nu ska det fixas och donas så ciaooo!!



BTW, varför jag inte lägger upp bilder alls typ är för att jag inte har några på datorn, allt jag har är på min externa och jag har bara 8g kvar på min dator så jag måste ta tag i och rensa den snart (eller överföra till den externa hårddisken). Men shooooooobrooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0