Grått hår?!??!

Va i *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* !!!!
Jag har sjukt mkt gråa hårstrån! HJÄLP! Vad ska jag göra finns det något som motverkar det???
Hittade mitt första när jag var 18 år och jag tänkte att jag har säkert slagit i huvudet hår där någon gång när jag var liten men nej nej.. I går hittade jag hela FYRA STYCKEN  som jag drog bort på en gång. Här skall det minsann inte finnas ett ända spår av ålder!! Jag är ju fy satan snart 22 ÅR BARA!
Varför? Livet är orättvist!! Ska fan börja färga håret blont som alla andra så det inte syns lika mycket.. GR!!!!

VILL INTE BLI GAMMAL I FÖRTIIIID!! Dessutom har jag en massa skrattrynkor vilket jag inte heller vill ha, vissa påstår att det är charmigt men de är fan pårökta eller något. Man ser ju GAMMAL ut!!! BLÄ!!
Usch vilken åldersnoja jag har nu!!!..

Här är 2 olika kort på "Joey" från "Friends", jämför bara där!! :/


Kommentarer
Postat av: Förstående

Jag förstår din panik...

jag var själv med om samma sak idag, och jag är född 1987. Vill bara gråta.

2011-01-27 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0