KalasLördag

Imorse lyssnade jag och Lena på Melodikrysset och käkade frukost! Sedan åkte jag till Soufi & Jennies jobb och drack lite kaffi men det var så mycket folk så jag gick ganska fort ändå. Sedan gick jag till Stadsmissionen och hittade ett par drit snygga kontorsbyxor men självklart var de för små så nu är jag ännu mer peppad att gå ned! :)

Var på systemet och köpte 5 öl, de där med 50% mindre kalorier såklart! Sedan shoppade jag loss på Vero Moda och köpte en jacka, en spets kavaj, en snygg vit tröja att ta på sig över ett linne eller så, ett blått linne som jag kan ha under min nya genomskinliga tröja med jätte söt rosett på :D Me like! Sedan köpte jag bruna pumps på Ecco och en söt t-shirt på Gina som man kan ha i sommar. Skorna kostade 300kr ist för 700kr och t-shirten 62kr ;D

5 / 5 TOASTS!!

Nu skall jag duscha och göra mig i ordning inför ute kväll med Nicco, Broe och några karlar!! Måste även fixa lite på rummet så damerna får plats när de ska susse öjva hos mi ikv! :)
Det var nog allt så ÖNSKA MIG EN TREVLIG KVÄLL (och en rökfri, håll tummarna!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0