Onsdag

Idag satt jag själv med 2 andra konsulter på Trygg Hansa eftersom att de andra var på möten och workshops så då var det jag som var "huvudet högre" :P Eftersom jag varit där längst. Det var schyst, jag slog mitt rekord i hur många samtal man kan ta på en dag och hittils ligger resultatet på 526 st och mitt förra var 497 så det var ganska mycket mer :)

Nu har jag ätit WOOK-grönsaker och macka så nu ska det bli lite träning och proteindrink innan jag lägger mig för att förhoppningsvis sova LÄÄÄÄÄNGE eller rättare sagt så länge jag kan..

Imorgon efter jobbet skall jag och Michaela på spelning Berghs med gratis käk och dryck så det blir ju as ball!
Känns som att det kommer bli en låång dag men man vet aldrig, man kan bli överraskad :P
Ska försöka hålla mig nykter eftersom att..... ja ni vet ;P

Nästa vecka börjar min teaterkurs jag skall gå på Kulturama och jag är jätte nervös.. Jag har ju aldrig gått någon kurs eller så utan jag har bara varit med i några uppsättningar och filmer så vi får se hur det går.
Skall boka danskurs snart också! Dansade FYRA gånger i Torsdags på Öppethus kvällen på Danscentret. Det blev en liten blandning mellan Bollywood, Hiphop, Hype och Salsa Fusion så det var driiit kul!
Bollywood trodde jag skulle vara roligare men jag kände att det var inte alls för mig faktiskt, men hiphopen I LÖÖÖÖV!!! Förstår inte att jag hållit mig borta från dansen så mååånga år!! Jag måste ju börja igen!!! Funderar allvarligt på att köpa ett "dansa så mycket du vill" kort så jag kan dansa hela veckorna ;D
Men jag tror jag får nöja mig med 1 dans kurs och 1 teater kurs, heltidsjobb, plugga grekiska och träna :P HAHA!
Jag kollade på Visbydanskola och såg att en kurs hos de kostar 830kr ungefär och det är de priset de hade förut ungefär när jag dansade där (för många herrans år sedan, lite dyrare dock men inte mycket) och här i stockholm kostar en dans kurs normalt mellan 2000-2500 KRONOR!!!! Fatta!! Vad är det här för stad?!?!?
Höga hyror, sl-kort varje månad, tar lång tid att ta sig, dyra kurser mm!! Om jag haft jobb på Gotland så hade jag faktiskt flyttat tillbaka!!!
Haha, nej det hade jag inte faktiskt ;P Men jag hade nog kanske funderat på att göra det i smyg... någon gång... Typ aldrig! :P

Nej nu skall jag göra 120 situps, 60 armhävningar och sedan får vi se om jag pallar med att köra "kissande hunden" och "rumplyfts övningen" eller om jag fortfarande har sjukt ont sedan sist :P



Ser fram emot imorgon btw! Michaela, du vet iaf varför!! ;) hihi


Kommentarer
Postat av: jennie jones

du är så jävla bra saga! Hoppas du inte ger upp träningen, som många (tex jag) gör. haha.



PUSS

2011-01-28 @ 10:02:14
URL: http://finest.se/Jenniehagman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0