Onsdag

Idag har jag varit ledig från jobbet, jätte skönt! Skulle egentligen träffa Hassan idag men han hade tydligen för mycket att göra. Kände mig patetisk när jag satt och väntade på att han skulle höra av sig så vi kunde träffas. Jag satt på mitt gamla (och sofie och jennies jobb) och väntade och umgicks med Jennie lite i flera flera timmar. Och sedan hör han av sig vid 19 när de stänger ( då jag har suttit där och väntat i kanske 3-4 timmar ) och säger att han är klar om ca 40 min och då pallade inte jag mer utan jag åkte hem ist. Kändes som att hela dagen var förstörd. Kunde ha gjort så mycket idag men nej nej, ist satt jag och väntade på att han skulle höra av sig.. BLÄ!

Men när jag kom hem vid 20:30 ungefär så började jag fixa med kläderna som jag hängde upp efter att jag tvättat i förrgår och fick för mig att börja städa lite.
Städade badkaret, handfatet, toaletten och väggar inne på toaletten. Sedan fick jag för mig att städa under diskbänken och fyyyy vad det var äckligt där. Tror de inte har städat här sedan Mia flyttade in för mer än 1 år sedan!!!!!!!!

När jag var färdig med det så började jag att städa kylskåpet, tog ur lådan och "spällen" och diskade dem och "väggar" och "taket". Och sedan.. ojojoj.. Började Saga skala potatis och morötter och skärde dem för att sedan göra potatisgratäng med feta och spenat. WOW! Impad av mig själv att få för mig sådana seriösa grejer alltså.

Så nu tog jag precis ut potatisgratängen ur ugnen (kl är 23:15) så nu har jag matlåda ett par dagar iaf :) Jippi! Hatar alla dessa jäkla matlådar, och man har ju inte råd att käka lunch i restaurangen heller. 76 kronor för ljummen och rå mat! NEJ TACK!! Då släpar jag hellre runt på min matlåda som den fattiglapp jag är!!

Måste bara säga att fy fan vad sjukt det var på nyår.. Vi var ett gäng som hade TV-spels tema och jag var Lara Croft. Innan 00-slaget precis fick jag reda på att det skulle komma 2 st till och att tjejen troligtvis var utklädd till Lara Croft ( MIN kostym ) och precis innan hon kommer så säger Erika (som bor där) att hon tror att hon är gotlänning också! När hon kommer dit så visar det sig vara Josefin som gick på samma skola som mig på Gotland i Klintehamn och vi båda gick musikestetisk linje. Hur sjuukt lite är världen inte då??!?

Här kommer det iaf en bild på oss 2 från nyårsafton!!! Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Varför är just den filmen din favorit? :P

2011-01-06 @ 04:46:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Annsoh

jätte fin blogg :)

2011-01-06 @ 05:00:31
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0