Träning & ..

Nu skall jag verkligen försöka komma igång med träningen. Synd att man inte utnyttjat att man arbetat på Trygg Hansa dessa månader lite mer för då hade jag ju nästan kunnat vara fit nu :P
Sista dagen på TH på Fredag sedan blir jag ambulerande på heltid, synd! Men det skall bli roligt att börja arbeta med annat och lära sig något nytt! Men åter till träningen nu!...

Träning jag gjort

Fredags: 20 min på Crosstrainern, ca 1 timme styrketräning och ca 20 min stretchning med Fredrik.
Måndag: 20 min på springbandet, ca 40 minuters styrketräning och 20 min stretchning själv.
Tisdag: Badminton ca 1,5 timme med Veronica och Fredrik och 15 min stretchning. Ps: Ont i handleden..

Träning som komma skall

Torsdag: Styrketräning 1 timma ca, 20 min på crosstrainern och 20 min stretchning med Jessica och Veronica.
Lördag / Söndag: Styrketräning 1 timma ca, 20 min på crosstrainern och 20 min stretchning med J & V.
Söndag: 15-16 skulle jag typ göra något med Sofie om jag inte minns fel, linedance? :P



Rökfria dagar

Fredag, Söndag, Tisdag och Onsdag so far.. I Lördags drack jag så då fick jag ett "frikort" och i Måndags "fick" jag röka. Jag och Sofie kom på en ganska bra grej att börja med, man får lov att röka varannan dag. Haha! Men jag har nu lyckats hålla mig i 2 dagar i rad nu så vi får se om det kan bli en 3e men gud vad det hade varit gott just nu. Bara ETT liiiitet blåss.. MUMS! Men nej usch.. Nu får man tänka såhär:

Nu har jag redan fått mina första gråa hårstrån skall jag då hjälpa till med att göra min kropp ännu äldre genom att skaffa mig rynkor fortare, förstöra lungorna (ännu mer), förgifta kroppen och få COL t.ex mm..
NEJ TACK! Desutom vill jag inte sluta som "päls-tanterna" på Trygg Hansa som står ute och blossar hela tiden. Deras hy är vidrig och de luktar vidrigt. Ser ut som att de har varit med "för länge". Deras hy är rynkig, röd spräckig och man kan verkligen se rynkorna runt läpparna efter all rökning. Jag lovar de är inga några cigg per dag damer utan minst 1 paket om dagen damer. BLÄ!!

Nej nu blev jag inspirerad av mig själv att göra ett inlägg om rökning! Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0