Tvätt & teater

Nu håller jag på med tvätten min. Bokade tid för nästan över en vecka sedan bara för att få 19-22 tiden vilken jag idag tyckte var jätte jobbigt. Kunde ju faktiskt ha bokat på Onsdag eller Torsdag dag (för då är jag ju ledig)!

Sökte till en kurs nu på Kulturama men har fortfarande inte fått någon bekräftelse men jag tänker inte ge upp i första tagen! Skall gå den eller någon liknande!! Det är en grundkurs i film och teater enligt Stanislavskij om hur man skall vara äkta och trovärdig på scenen och framför kameran. Tycker det skall bli sjukt spännande!
Jag tänkte ha som mål att ansöka till "Stockholms Teaterhögskola" som snart kommer att heta "Dramatiska högskolan" år 2012 och komma in och kanske söka i år också.. Om jag vågar!

Tänkte börja dansa nu igen men har inte bestämt mig för vad och inte heller för om jag skall det. Så jäkla dyrt! Teater kursen kostar 2150kr och danskursen mellan 1500-2500kr. Men vi får la se!

Nu skall jag slänga in tvätten i torktumlaren! Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-04 @ 05:37:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Oj, hehe alltså jag menar, menade du att Ronja Rövardotter var din favoritfilm eller att det var den bästa Per Oscarsson var med i? :S

2011-01-05 @ 16:17:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0